8 Nisan 2015 Çarşamba

Ne İzledim (Bizim Hikaye ) Vizyonda !!

 
 
 
 
 
 
 
 

Merhaba Arkadaşlar!!

Hafta da bir sinemaya giderim bu aralar pek ilgimi çeken bir film yoktu  sanırım napalım bende şansımı deneyip şu sırlar vizyonda lan Bizim Hikaye adlı Türk filmine biletimi aldım aslında aman beğenmezsem yarıda çıkarım diye düşünüyordum fakat sanırım film aldı beni sonunu getirmek istedim demek ki bu tarz filmleri izlemeyeli baya olmuş akşam vakitlerinde olduğu için pek fazla kimse de yoktu filme önce hopp !! nolysz falan oldum ama ardımdan bir kaç kişi daha girdi neyse dedim ve hiç oturmadığım ve oturulmaması gereken en ön sıralarda oturdum
Öncelikle belirtmeliyim ki film çok ağır bir dram..
Türk filmlerinde ezelden beri bir sıkıntı var, senaryolar için sözüm yok, bir senaryoyu beğenirsiniz ya da beğenmezsiniz, benimsersiniz ya da benimsemezsiniz, Türk filmleri düşük bütçeli olabilir ona da amenna,  ama iyi kurgulanmamış film. Harika senaryoyu daha iyi değerlendirebilirlerdi.
 
 
 
 
Haksızlığa uğramış, ailesi, yuvası, geleceği elinden alınmış bir adam ile hayata karşı tek başına mücadele etmek zorunda kalan, çocuklarıyla bu koca dünyada bir başına kalmış bir kadının öyküsünü perdeye taşıyor Bizim Hikaye. Başka kimler yok ki bu öyküde: ailesinin itibarını kurtarmak için çabalayan bir genç, yanlış zamanın ve yanlış davanın kurbanı olan eski bir aşık... Yarınlardan bu günlere kadar gelmeyi başarabilmiş bir aşk hikayesi. 80 darbesinde gururu, itibarı zedelenen, inancı ve düşüncesi ne olursa olsun haksız yere hüküm giyen insanların, darbe sonrasında hayata tutunma çabalarını perdeye taşıyan film; o günlerden bu günlere kadar uzanan bir mücadeleyi, hiç bir şekilde bağlarını kopartmayan fedakar bir aile aracılığıyla bizlere aktarıyor. Yönetmenliğini Yasin Uslu'nun üstlendiği Bizim Hikaye'nin başrolleriniyse Cansel Elçin, Sera Tokdemir ve Naz Elmas paylaşıyor.

1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :)
    Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil